Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Gyakran ismételt kérdések

1.       A termékek raktáron vannak?

Minden termék mellett jelezve van, hogy van-e raktáron. A rendelést követően azonnal küldünk egy visszaigazolást, egy munkanapon belül pedig egy megerősítést, hogy mikorra várható a kiszállítás. Nagyon ritkán, de előfordulhat, hogy egy alacsony készletes terméket többen egyszerre rendelnek meg. Ilyenkor a rendelések beérkezésének sorrendjében szolgáljuk ki a vásárlókat, és ha esetleg kifutunk a készletből, arról e-mailban küldünk értesítést!

2.       Mikor érkezik a futár?

Miután a futár elvitte tőlünk a csomagot, várhatóan a következő munkanapon ki is szállítja. A csomagokat 8-17 óra között kézbesítik, így kérjük, hogy ebben az időpontban tartózkodjon valaki a megadott címen, és a megadott telefonszámon legyen is elérhető. Pontosabb érkezés miatt csak a futárcégnél lehet érdeklődni, munkanapokon 8 és 17 óra között. Elérhetőségük az adatkezelés menüpontban. A kommunikáció egyszerűsítése és felgyorsítása miatt mindenképp javasolt a fuvarlevélszámra hivatkozni, melyet a visszaigazoló emailben küldünk!

3.       Milyen jótállás van a termékekre?

A 2021-es évtől minden eszközre kötelező jótállás van, mely időben ár szerint eltérő lehet. A legkisebb jótállási idő 12 hónap, a maximum 36 hónap lehet.

4.       A termékek tudnak magyar nyelven?

Igen, a termékek tudnak magyar nyelven.

5.       Mi van a csomagban?

Minden cégünk által forgalmazott termék új, teljes csomagos, ami azt jelenti, hogy minden benne van, amit a gyártó belecsomagol.

6.       Magyarországon használható hálózati töltő van a csomagban?

Amennyiben a gyártó nem magyar töltővel csomagolná, cégünk mellékel megoldást a termék mellé. Csak úgy adjuk át a terméket, hogy itthon használható legyen! Felhívjuk Vásárlóink figyelmét, hogy egyes gyártók (pl. Apple) nem csomagolnak hálózati töltőt a termék mellé! Ilyen esetben a rendelés után ezt jelezzük is Vásárlóink felé, hogy senkit ne érjen meglepetés.

7.       Reklamálni szeretnék, ezt hol tehetem meg?

Amennyiben probléma merülne fel, szeretnénk teljeskörű és tökéletes megoldást nyújtani. Telefonvonalaink jelenleg nem rögzítettek, így reklamáciot csak írásos formában tudunk fogadni. Kérjük, hogy ilyen esetben írjon az info@xmobilshop.hu email címre.

8.       Hogyan tudok fizetni?

A termék ellenértékét átvételkor kell kifizetni a futárnak. A futárnál bankkártyás fizetés lehetséges.

9.       Tudok bankkártyával fizetni?

Igen, tud a futárnál.

10.   Kérhetek nettó számlát külföldi cégre?

Nem, csak Magyarországon élő és főként magánszemélyeket szolgálunk ki.

11.   Már megkaptam a visszaigazoló emailt, de mégsem szeretném a megrendelt terméket. Mi a teendőm?

Kérjük, hogy minél hamarabb értesítsen minket az info@mobilom.hu email címen. Amennyiben már átadtuk a futárnak a csomagot, úgy a visszaszállítás díja a Vásárlót terheli!